Veel gestelde vragen

Welke motoren onderhouden jullie?
Wij voeren alle werkzaamheden en onderhoud uit aan straat- en circuitmotoren van de vier Japanse merken, Kawasaki, Yamaha, Suzuki en Honda.

Wij doen helaas GEEN onderhoud en reparaties aan andere merken dan bovengenoemd, (motor)scooters, cross- en enduro motoren, zijspanmotoren en andere driewielers.

Werken jullie aan motoren van alle leeftijden?
In principe wel, maar wegens grote drukte en om onze dienstverlening optimaal te kunnen houden is het per 1 september 2023 helaas niet meer mogelijk om nieuwe klanten met motoren van voor het jaar 2000 aan te nemen voor reparatie en/of onderhoud.

Deze categorie motoren van nieuwe klanten blijken aanzienlijk meer en vaker aandacht nodig te hebben dan de jongere motoren met injectie. Dit komt door bijvoorbeeld ouderdom, door veel of lang stilstaan maar soms ook door achterstallig onderhoud.

Wat zijn de openingstijden van Motor Service Vierlingsbeek?
ma:    Gesloten
di-vr: 13.00-18.00
za:      09.00-16.00
Zon- en feestdagen: Gesloten

Waarom zijn jullie doordeweeks in de ochtend gesloten?
Door ons grote klantenbestand is er altijd veel werk in de werkplaats.
Om al dat werk te kunnen klaren en wachttijden voor onderhoud zo kort mogelijk te houden voor onze klanten is het noodzakelijk dat we in de ochtenden gesloten zijn. We kunnen dan ongestoord en met volle aandacht doorwerken en op deze manier in onze werkflow blijven. Zo kunnen we onze service op het niveau houden dat u van ons gewend bent.

Buiten de openingstijden zijn wij dan ook niet beschikbaar en willen we u graag vragen om de openingstijden te respecteren.

We staan in de middag dan weer voor u klaar met onze service!

Zijn de vermelde prijzen inclusief BTW?
Ja alle door ons vermelde prijzen zijn altijd inclusief BTW.

Kan ik artikelen ook ophalen?
Ja, dat kan! U kunt van dinsdag t/m zaterdag van 13.00 tot 18.00 uw gereserveerde artikel ophalen in onze winkel te Vierlingsbeek. Als u een artikel reserveert via onze webshop zal dit artikel 7 dagen (tenzij anders overeengekomen) voor u vast gehouden worden.

Kunnen 2dehands en/ of gebruikte onderdelen geretouneerd worden?
Dit kan alleen indien het onderdeel niet in de gewenste staat is of een defect heeft dat bij bestellen niet duidelijk te zien of vermeld was.
Als dit het geval is neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Kan ik nieuwe en/ of aanbiedings producten retourneren?
Ja dat kan, u heeft 14 dagen de tijd om uw bestelling na ontvangst aan te melden voor retour.
Na het aanmelden van retour heeft u nog 14 dagen om het product terug te sturen.
I
ndien u het product met alle geleverde toebehoren en kopie van factuur – indien redelijkerwijze mogelijk -in de originele staat en verpakking retourneert, zullen wij het aankoopbedrag zo snel mogelijk terugboeken.
Kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening en zal rond de €10,- liggen met normale verzending via PostNL.

Hebt u een bestelling van ons met meerdere artikelen en wilt u niet alles retour sturen?
Dan krijgt u alleen het bedrag terug van de artikelen die u terug stuurt, verzend en retour kosten zijn dan voor eigen rekening.


Als het product dat u ontvangen hebt niet goed is door verkeerde levering of beschadigd, kunt u dat bij ons melden.
We zullen dan ook de retour kosten vergoeden.

Indien een product beschadigd van u retour komt zullen wij deze kosten verrekenen.

Wat zijn de levertijden?
Wij doen ons uiterste best om u zo spoedig mogelijk gelukkig te maken met het gewenste product.
Omdat wij maandag en dinsdag gesloten zijn kunnen wij u niet te allen tijden beloven het product de
volgende dag in huis te hebben. Wij streven hier echter wel naar.
Wanneer wij in de gelegenheid zijn, worden bestelde producten daarom direct (nadat het bedrag is ontvangen,) toegestuurd. 
Wij maken gebruik van de diensten van PostNL.

Wat en waarvoor zijn de verzendkosten?
De verzendkosten voor producten die per enveloppe verzonden worden bedraagt € 5,-. 
Verzendkosten voor overige producten bedraagt minimaal €10,- per pakket.
Dit is voor het inpakken, wegbrengen naar het postkantoor en de verzendkosten zelf. 
Wat de definitieve verzendkosten zijn voor uw product/ producten kunt u zien in uw winkelwagen.    

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
                                                                                                 
U kunt op 2 verschillende manieren betalen:
- Met iDeal.
- Bij afhalen: U rekent het product af in onze winkel in Vierlingsbeek per pin of kontant.

Staan alle gebruikte onderdelen online?
Nee, wij hebben zoveel onderdelen dat nog lang niet alles online staat, we zijn constant bezig met het aanvullen van de webshop.
Als u dus iets zoekt wat er niet bij staat kunt u het beste telefonisch contact
met ons opnemen.

© 2010 - 2024 Motor Service Vierlingsbeek | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel